SIEMENS OpenScape Office HX este solutia totul intr-un singur device, fiind ideala sa raspunda provocarilor intrerprinderilor mici si mijlocii. Se poate configura pentru pana la 150 de utilizatori instalati local si pana la 1000 de utilizatori in mediu de mai multe site-uri.
Cea mai completa solutie totul intr-un singur echipament: telefonie, conferinta, recording, fax server, contact center si aplicatii mobile si PC – My Portal, My Portal Outlook, My Attendant, My Agent- Suporta servicii de voce integrate pe baza de SIP – conferinta, mesagerie, optiuni multiple de mobilitate, centru de contact multimedia si prezenta actualizata automat- Integrarea in medii electronice de socializare prin standard XMPP (ex GoogleTalk) pentru comunicarea continua cu partenerii de afaceri – Utilizare incredibil de usoara fara scolarizare complexa- Facilitati intuitive ce integreaza Microsoft Outlook – prin myPortal – utilizatorii pot initia vizual conferinta, inregistrarea convorbirii, sau obtine date despre apelant- Comunicatiile Unificate ofera o experienta inovatoare pentru imbunatatirea in continuare a eficientei si a serviciilor pentru clienti de la un PC fix cu interfata si instrumente MS Outlook, la Smartphone-uri cu interfata web dar si prin telefoanele de birou OpenStage 60 / 80- Solutie flexibila, sigura, service-abila – Suport VPN inclus si un „firewall” robust – WLAN, IP-DECT si suportul pentru integrarea telefoanelor mobile sunt perfecte pentru a introduce mobilitate in comunicatiile unificate- Modulele multiple sunt extrem de usor de conectat cu linii digitale, internet de banda larga sau linii analogice
– functii standard de telefonie (transfer, DND, pick-up, redirijare apeluri, apel în asteptare, paging intern/extern)
– serviciu de zi/noapte (comutare automata)
– conferinta (in 5 participanti)
– muzica in asteptare (interna sau externa)
– coduri de acces
– intrare peste ocupat
– identificare apelant Caller ID
– detectare automata a tonului de fax
– baterie pentru alimentare in cazul caderii tensiunii
– DISA
– interfata RS 232 pentru taxare si pentru mentenanta
– Voice mail
– DECT
– VoIP
- Consola secretariat
- Campare/apel in asteptare
- Redirectionarea apelului de la extensie
- Limba in care se afiseaza pe display poate fi setata individual
- Conferinta (interna/externa)
- Muzica in asteptare
- Sursa de muzica externa (optional)
- Serviciu de noapte/zi
- Parcare
- Consultare
- Revenirea apelului in caz de ocupat sau nu se raspunde (automat)
- Redirectionarea apelului daca nu se raspunde dupa scurgerea timpului acordat
- Grup de Hunting (liniar/ciclic)
- Blocarea telefonului cu ajutorul unui cod indidual
- Agenda telefonica, centrala
- Transferul unui apel (intern/extern)
Facilitati selectate :
- Lista apelurilor . Apelurile interne si externe nepreluate sunt inregistrate pe telefoanele digitale cu display, daca apelurile externe contin aceasta informatie (ISDN) iar cele interne sunt transmise cu numele apelantului. Apelurile sunt stocate intr-o lista, cu data si ora iar nr. incercarilor de apelare este inregistrat. Se poate initia un apel folosind nr. stocate in lista.
- Nu deranja/apel discret . Utilizatorii pot bloca apelurile de intrare. Apelanti vor auzi ton de ocupat atunci cind DND este activat. Semnalizarea acustica a apelurilor poate fi dezactivata la telefoanele digitale astfel incat ele vor fi semnalizate numai pe display.
- Preluarea apelurilor . Apelurile pot fi preluate de catre utilizator de pe propriul telefon in cadrul unui grup de pick-up sau selectiv pentru anumiti colegi.
- Intrare peste ocupat . Interioarele autorizate pot interveni in timpul convorbirilor altor utilizatori.
- Clasele de servicii . Fiecarui utilizator ii pot fi atribuite diferite autorizatii de acces, facandu-se distinctie intre:
– acces nerestrictionat,
– acces restrictionat la interurban,
– fara acces. - Apel de intercomunicare catre telefoanele digitale sau catre un sistem de boxe (intr-o sala de asteptare, de exemplu).
- Grupuri de apel pentru un total de 150 grupuri cu max. 20 de utilizatori. Statiile interioare pot parasi grupul temporar.
- Taste de linie (MULAP) . Urmatoarele setari flexibile sunt posibile cu tastele de linii:
– echipe,
– functie executiv/secretara,
– conectarea unui telefon (Gigaset) in paralel cu telefonul digital pe un singur interior
(numai cu HiPath Cordless Office). - Agenda telefonica interna . Toate extensiile sunt stocate cu numele asociate lor in agenda telefonica interna a sistemului. Ele pot fi cautate si apelate direct prin intermediul display-ului de pe telefoanele digitale.
- Apelare rapida individuala/a sistemului . Este posibila memorarea a 10 destinatii pentru fiecare utilizator precum si un nr. de 1000 de destinatii pentru toti utilizatorii sistemului.
- Alternarea intre doua convorbiri.
- Mesaje text . Poti trimite mesaje predefinite (ex. Asteapta un vizitator).
- Mesaje de avertizare pot fi lasate pe propriul telefon (ex. Ma intorc la …).
- Cod proiect . Costul anumitor convorbiri pot fi atribuite unui proiect introducand codul proiectului (max. 11 caractere), acest lucru se poate face chiar si in timpul convorbiri.
- Tonuri de apel diferite pentru apelurile interne, externe, reapelari si retro- apeluri.
- Apeluri de grup . Apel simultan la mai multi utilizatori.
intrerupatoare (relee/senzori) Printr-un modul cu relee pot fi conectate pana la 4 relee comadate prin coduri (optional). HiPath 3700 / 3750 nu are senzori. -
Interfata pentru usa . Pentru telefoanele de acces sau functii de deschidere a usii. Apelurile de la telefoanele de acces pot fi directionate chiar si catre o destinatie externa folosind redirectionarea externa a apelurilor.
-
Redial automat (extins) pentru ultimile 3 numere apelate.
Facilitati ISDN :
-
Servicii. Voce si fax grupa 3, transmise pe o lungime de banda de 3,1 kHz; datele si faxul grupa 4 transmit pe canalul B la viteza de 64 Kbit/s.
-
Apel direct pe interior (DID) . Aceasta facilitate permite apelarea directa din centrala publica catre abonatii interni ai centralei.
-
Afisarea numarului de telefon al apelantului – CLIP . Numarul de telefon al apelantului apare pe display-ul telefonului celui apelat.
-
Ascunderea numarului de la care se efectueaza apelul – CLIR . Numarul de telefon al apelantului nu este transmis celui pe care il apeleaza. Aceasta facilitate poate fi setata pentru toate apelurile sau doar pentru un anume apel.
-
Afisarea numarului apelat – COLP . Numarul format este afisat apelantului.
-
Ascunderea numarului apelat – COLR . Afisarea numarului pe care il apelati va fi ascuns.
-
Numar de apel multiplu – MSN . Utilizatorilor conectati la un Bus S0 le pot fi asignate numere de apel individuale (MSNs) din schema de numerotare a centralei prin intermediul carora pot fi apelate direct.
-
Informatie despre costurile convorbirilor – AOC . Informatii despre costurile apelului sunt transmise catre centrala in timpul sau dupa efectuarea apelului. Aceste informatii pot fi afisate pe display-ul telefoanelor digitale in impulsuri sau in bani.
-
Semanalizari utilizator – utilizator . Permit ca un volum limitat de informatii sa fie transferat in ambele directii de la un terminal la altul folosind canalul de semnalizare.
-
Redirectionarea apelului in reteaua publlica (CFU, CFB, CFNR) (nu este disponibila pe PRA ISDN). Toate apelurile venite pe o linie ISDN sunt redirectionate catre orice destinatie. Aceasta facilitate se activeaza de la un abonat autorizat si este aplicabila conexiunii in cazul conectarii punct la punct. In cazul conectarii punct – multipunct doar MSN asignat abonatului va fi redirectionat.
-
Cerere de reapelare in reteaua publica . Daca un abonat extern este ocupat se poate memora o cerere de repelare in reteaua publica. Initiatorul cereri va fi reapelat atunci cind cel apelat s-a eliberat.
-
Identificare apelurilor . Cu aceasta facilitate apelurile ascunse pot fii identificate de catre reteaua publica. Aceasta facilitate trebuie solicitata de la operator.